2010. február 2., kedd

HUNGARIAN AQUASCAPING LAYOUT CONTEST 2009 - AKVAKERTÉSZ VERSENY




AKVAKERTÉSZ VERSENY 2009 hivatalos oldala:

http://hac-aquascaping-contest.com/galeria.html

Alig pár héttel az akváriumom indítását követően meghirdették az első magyar akvakertész versenyt.
Nem is álmodtam, hogy mint kezdő, nevezni fogok erre a versenyre.
Az első algainvázióval küszködtem amikor már rohamosan közeledett a nevezési határidő.
Mindent bevetve, végül is sikerült olyan szintre hozni az akváriumot, hogy legalább a részvét kedvéért benevezzek.
Izgalmas időszak következett és kíváncsian vártam , reméltem nem fogok nagyon felsülni.
Aztán következett az eredményhirdetés és meglepetten, örömmel fedeztem fel, hogy a 35 benevezett akváriumból az enyém lett a 15.
A kapott kritikákkal teljes mértékben egyetértek.
Az átrendezéskor szem előtt tartva ezeket az észrevételeket, próbáltam az új "Layout"-ot megalkotni.


Akváriumom a versenyen:
http://hac-aquascaping-contest.com/galeria_16.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése